Nuffnang ad

Tuesday, June 23, 2009

pening pala betol lar semenjak dua nih.....smpi doktor igt aku nih stress sgt...esok 24.6.09 aku g program jati diri d felda trolak selama 3h2m..lagi pening nk pikir...anak..susu dia..erm...keje tmpt baru nih mmg rajin benar kena attend training..smpi x terkata dah..dah terlebih KPI lar pulak..erm suppose sabtu lepas aku cdg nak g tgk alang (member baik kwn x-sil) kawen, tup2 mak ajak g Melaka plak...(ampun alang, bukan x nak pergi tp difikirkan balik..emak kita kan)..rayau2 smpi malam, siap mkn dkt umbai. bg aku kat umbai tuh mcm biasa jerk..cuma fresh n big lar seafood dia..lupa nak ambik gmbr kat umbai....so insya Allah aku akan upload gmbr dkt felda trolak nnt...untuk Fahreen, ibu sayang Areen...semoga Areen membesar sihat...cerdik dan bijak...

No comments:

Post a Comment