Nuffnang ad

Wednesday, July 15, 2009

13.7.2009 hari dalam sejarah

13.7.2009 hari dalam sejarah sbb boy ibu jatuh dari rak kasut…..erm around kol 12.30 dapat call dari SIL said “baby x nak minum susu, dah panaskan yg kali ke2 pun dia x nak minum”. Aik…pelik, suh SIL bau kut2 susu tuh x elok..she said nothing. And then this part she tell me “tadi baby jatuh, dia panjat rak kasut (dalam hati I’m said Allah) pastu dia diam aje”….after hang up the phone I look at the clock…okey 1 pm I should EL half day…packing barang n then tahan cab…pastu cab mcm @#)^&*..ada ke dari opis aku ke umah kat keramat tu dia nk caj RM20..gila mampus…aku pun tahan cab tepi jalan…terus ke umah rm7.50…dalam hati aku “kalo ye pun nak cekik aku cekik aje rm10 ke…kira logik gak”. Balik aje umah….amboi…anak aku…ko main lagi melompat tgk ibu dia balik…terus tarik2 baju nak susu…bagi susu..n then dia pun tertido..tggu smpi kol 6…kalo demam mmg bw g Ampang puteri lah…but Alhamdulillah…x demam pun dia..itulah member2 bg tau anak laki dah mula nak aktif…kalo x de accesori tambahan x sah…(wakakaka..mcm2 gelaran kan)……Fahreen oh Fahreen

1 comment: