Nuffnang ad

Friday, May 14, 2010

Kelas yoga

Semenjak preggy nih aku sibuk nak cari kelas yoga. Sape tahu kelas yoga kat kl yang murah2 dan kelas yoga untuk ibu mengandung?. Reason yg menyebabkan aku mencari kelas yoga kerana: tulang belakang aku makin sakit. No 2; sebab aku nak belajar mcm mana nak control waktu dalam labour room (tak nak yg mcm first dulu, anak boleh masuk ke dalam..huhuu canggih beb).
So skrg aku dah surf internet, jumpa satu dkt area Ampang. Ok ler dekat dgn rumah. Dah sms instructor dia sbb nak tanya ada tak provide untuk ante-natal? So far, the instructor still tak reply my sms (tengah berYoga kut).
Yoga is haram? Erm apa yang aku baca dari internet yoga is haram kalau ada mantera seperti mentera India tuh ‘Oum…”. So aku akan cuba mencari yoga yang tak menggunakan mantera tuh. Hopefully dapat join that class, cant wait. Wish me luck :)

No comments:

Post a Comment