Nuffnang ad

Monday, June 27, 2011

Our beauty....

Bercakap ttg beauty..hurm semua org pasti suka? Kan...alar mengaku aje lar..
Setiap org ada kecantikkan dlm diri nya..ttp byk org suka tgk kecantikkan luaran..kenapa?
Sbb dari mata jatuh ke hati..dari mata jugak hati berkata-kata..hurm...
Siapa cantik dimata aku? Bg aku ramai yg cantik. Mak aku cantik sbb peel penyabar nye..bapak aku handsome dgn kool nye...fahreen dgn comel gigi rongak dia..hehe. Hazlee dgn bdn bidang dia. Tp sebenarnya susah juga kalau jd cantik...takut dipuja, diangau dsb. Kalau aku, suka tgk katie holmes bini si tom cruise tuh..katie lawa, tom cruise handsome and anak dia yg nama suri tuh pulak comel jer.



Ada macam aku tak? Hik..hik..
Ps: baju mmg lawa sgt..i admit i nak jugak mcn nih ;p

No comments:

Post a Comment